RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 6. august 2011

‪En sniktitt på den nye tv-serien The Lying Game



Dette er Sara Shepards andre bokserie som blir tv-underholdning. Mange kjenner kanskje til tv-serien Pretty Little Liars? Vel det er samme dame som står bak bøkene til begge seriene. Jeg har lest den første boken i The Lying Game-serien og den var virkelig underholdene! Ta gjerne en titt på min anmeldelse av The Lying Game.

5 kommentarer:

  1. Ser det er flere som har lagt ut denne:) Men må vel lese den bokserien også først:) Har blitt flinkere til det å lese det som er basert på først for omvendt blir litt feil for meg. Koser meg med Pretty Little Liars for tiden.

    SvarSlett
  2. Uhh.. bare hørt litt om bøkene til denne.. Men elsket Pretty Little Liars TVserien.. Så må se denne.. :D
    Kanskje lese boka først :P

    SvarSlett
  3. The Lying Game har en fordel mtp. å lese bøkene på forhånd, det er bare to bøker(en tredje kommet til neste år).

    SvarSlett
  4. Jeg likte boken veldig godt, så gleder meg til å se tv serien (:

    SvarSlett
  5. Jeg har sett så vidt første episode av tv-serien pretty little liars. Men vart ikke til at jeg så mye mer. Hmm denne serien virker enda mer spenennende:)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.