RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

tirsdag 15. november 2011

Avenger's Angel - Trailer tirsdag



Tre grunner til å lese denne boken:
1. Paranormal romance med engler, for voksne for engangs skyld.
2. Se på den stjernehimmelen og fortell meg at du ikke blir bergtatt!
3. Erkeenglene Uriel, Gabriel, Azrael og Michael.

Grunn til å ikke lese denne boken:
En serie, nå igjen.






Avenger's Angel av Heather Killough-Walden - Bokomtale:
The first in Heather Killough-Walden's fantastic new paranormal series, the Lost Angels, features Uriel, the Angel of Vengeance. Four thousand years ago, four archangels were cast down to Earth in human form. God's favourites, they came to find their mates, the other half of their souls made only for them, without whom they will ever be complete. Uriel, Gabriel, Azrael and Michael, however, were not alone. They were followed by another, determined to find the archesses for himself, and whose power cannot be underestimated. But after centuries of fruitless searching, the archangels -- and their enemy -- have all but given up hope. Until one day beautiful and gifted Eleanore Granger crosses paths with Uriel, the Angel of Vengeance. And as a storm rages, outside forces conspire together, initiating an age old battle of good versus evil to win the first archess.

Hver tirsdag poster Maria trailer tirsdag og det hender at jeg slenger meg med. Besøk bloggen hennes for å se hvilken trailer hun byr på i dag.

3 kommentarer:

  1. Hmm, intrigued.
    Lot meg fange ved ordet voksen, og setter denne på ønskelista. Det var jo forsåvidt voksent om engler også i Wards siste serie, ble bare litt nedtur etter Brotherhood, men har kun lest 1 så det kan jo hende det blir bedre.

    SvarSlett
  2. Kul trailer, har ikke hørt om denne serien før. Men deler av plottet finner du også igjen i serien Midnight Bredd av Lara Adrian (som forøvrig ligner veldig på BDB). Her har hver enkelt kjekkas en sjelevenn i en såkalt breedmate.

    SvarSlett
  3. "Dette må være noe for Ingalill.", det var nesten det første som slo meg da jeg så denne traileren he he.

    Bokelskerinnen: Der minte du meg på at jeg faktisk har den første boken i den serien her i hyllen. Byttet den til meg fra Moonstar :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.