RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 16. mars 2013

På nattbordet - En smakebit på søndag

Er du på jakt etter nye bloggvenner eller spennende lesestoff? Du finner garantert begge deler i "En smakebit på søndag". 

 

Svensk, dansk, finsk eller norsk blogger? Alle er velkomne til å delta(eller bare lese om man heller vil det) på denne ukentlige bloggutfordringen . Oppdag spennende bøker og finn nye bloggfavoritter.
I dag(natt) har jeg litt dårlig tid, så da får det bli en alternativ smakebit. Slik ser det ut på nattbordet mitt:

Hvilke bøker ligger på ditt nattbord?
God søndag til dere alle sammen.



Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?
  • Skriv en bloggpost hvor du deler noen valgfrie setninger fra boken du leser nå(eller annet bokrelatert du ønsker at vi skal smake på denne søndagen, litt variasjon er bare fint).
    OBS! Vennligst ingen spoilere. Legg inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen på denne siden for å få besøk av andre "En smakebit på søndag"-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs :) 
  • Twitrer du postene dine så bruk gjerne hastagen #smakebit.
  • Utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday


 Loading InLinkz ...













Om bloggeren
Mari elsker bøker(selvsagt!) og startet denne bloggen sommeren 2008. Gode bøker og leseglede er til for å deles! Mari jobber til daglig på kontor og jobber som ekstern forlagskonsulent på si. Sommeren 2012 startet hun opp bokbloggportalen Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

Barns sikkerhet i bil er et tema som ligger Maris hennes hjerte nært og hun står bak den prisbelønnende bloggen Sikring av barn i bil.

18 kommentarer:

  1. Hei Mari. PÅ mitt nattbord ligger den jeg har smakebit av, samt ei bok det ikke er så populært å nevne.. den har ligget det urørt liggende, nr to av trilogi, som selger alt for mye for å si det sånn.. Hadde jeg bare fått en brøkdel av pengene....haha...;)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, ikke akkurat veldig vanskelig å forstå hva som lå på nattbordet ditt! :D

      Slett
    2. Hehe, nei... lurer på om jeg skal ta den bort? Tenkte den skulle lses feridg mellom andre bøker jeg leser.. så du kan si jeg er ikke så veldig engasjert i Grey og Anastasias tumulter for tiden..

      Slett
  2. På nattbordet ligger den jeg leser for tiden; Kafka på stranden av Haruki Murakami. Dvs, boken jeg leser flytter inn om kvelden og ut om morran. Uten at jeg har fått lest en side. Det er normalen jf at jeg er så kveldstrøtt. En fin søndag til deg!

    SvarSlett
  3. God søndag, Mari. :)
    Jeg har ikke bøker liggende å¨nattbordet, de blir heller liggende i en stabel på stuebordet. Der ligger for tiden Elemental av Antony John, The Casual Vacancy av J.K. Rowling, Strikkelyst av Brandal og Myhrer, Envy av Elizabeth Miles, Among Others av Jo Walton, Dauinger av Arne Berggren og Lessons From a Dead Girl av Jo Knowles.

    SvarSlett
  4. Jag läser bara en bok i taget, så det är Isens gåta som ligger på nattduksbordet. Och så brukar jag alltid ha en novellsamling som jag läser i när jag är mellan böcker. Sedan augusti förra året är det H G Wells I avgrunden och andra noveller som gäller.

    SvarSlett
  5. På mitt nattduksbord ligger bara den jag läser för tillfället. Har också en novellsamling bredvid, men den ligger nere i vardagsrummet ;-)

    SvarSlett
  6. Nu har jag äntligen bara en bok på mitt nattduksbord. Tjock är den också, så den kommer att ligga länge där. "Cryptonomicon" av Neal Stephenson.

    SvarSlett
  7. Lurt å gjøre det litt enkelt iblant ;) På nattbordet mitt ligger siste nummer av Pondus pluss mobilen min der jeg har eBoken "Divas" av Rebecca Chance. God søndag til deg :)

    SvarSlett
  8. På nattbordet mitt ligger det nå seks krimbøker, litt Mo Hayder, en Ninni Schulmann og en Arnaldur Indridason. En fin blanding :-)

    SvarSlett
  9. På nattbordet ligger "Dødsskipet" av islandske Yrsa Sigurdardottir, mens de andre bøkene som er klare for lesing akkurat nå ligger i en stabel på et lite stuebord. Der ligger de i påvente av at jeg skal begynne å pakke til toukers tur til påskefjellet. Foreløpig værmeling tilsier at det kan være lurt å ha med godt med lesestoff!!

    SvarSlett
  10. På mitt nattbord står kun vekkerklokken. Leser aldri i sengen, så der er ingen bøker der :)

    SvarSlett
  11. Nu för tiden läser jag mestadels bara en bok åt gången.

    SvarSlett
  12. Jeg hadde The Inspector Bärlach Mysteries liggende på nattbordet, og leste den ferdig i morges før jeg stod opp. God søndag :)

    SvarSlett
  13. Just nu läser jag en bok och det är Rivaler av Anna Godbersen. Trevlig söndag :)

    SvarSlett
  14. På nattbordet mitt ligger den der How to be a Woman. Husker ikke forfatteren. Jeg leser den egentlig ikke, den bare ligger der. Leste to kapitler - vil gjerne lese mer - kommer bare ikke så langt. De bøkene jeg egentlig leser får ikke ligge i fred på nattbordet, så de ligger rett ved siden av meg her.

    SvarSlett
  15. På nattbordet mitt? Forutan støv? Nattlampen, klokkeradioen, briller, to par øyredobbar, papirlommetørkle, halsdrops, eit halvt glas med vatn, to pennar (berre den eine virkar), ei postit-blokk, to bøker, digispelar, mobiltelefon, ein refleks (korleis har den havna der?!), ein tjuekronar, ei strømpebukse og laurdags-VG frå forrige helg.
    Hm. No går eg og ryddar på soverommet.

    SvarSlett
  16. Just på nattduksbordet ligger "Jokern" av Markus Zusak, men i läshögen på kontoret ligger en hel hög andra! :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.