RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 13. oktober 2013

Kattepuser og Åndejegerne på en søndag

Jeg bare koser meg litt på lekeplassen min.


Det har ikke blitt så mye lesing siden forrige søndag, men nå er jeg halvveis Åndejegerne av Magne Hovden. Siden i går har de vært mye kattepuskosing ❤❤

En smakebit er det uansett tid til - i bøkenes verden befinner jeg meg nå på Færøyene

"Navnet Færøyene betyr de fjerne øyene, eller øyene langt borte. Fire tusen sju hundre kilometer den veien ligger  New York, sju hundre kilometer den veien ligger Skottland, og seks hundre kilometer den veien ligger Norge. Imellom finnes kun hav."

God søndag alle sammen, nyt høsten og alle de vakre fargene!



Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

  • Du deltar når du selv føler for det, om det er en søndag pr. år eller hver uke :) Utfordringen er en fin måte å få vist frem bloggen sin på, et lite "Hei, her er jeg", spesielt for de som er nye i det store ville blogglandia.
  • Skriv et innlegg på din blogg hvor deler noen valgfrie setninger fra en bok eller noe som er relatert til bøkenes verden. Vennligst ingen spoilere. Legger du inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen her får du besøk av andre "En smakebit på søndag"-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs :) Kreativitet fanger lesernes oppmerksomhet.
  • Twitrer du postene dine så kan du gjerne bruke samme hastag som meg: #smakebit.
  • Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.




17 kommentarer:

  1. En nydelig pusekatt! Jeg hadde en i helt den samme fargen da jeg var yngre :-) En kan vel på et vis si at jeg befinner meg i Idris. Et land som bare finnes for dem som kan nå det (skyggejegere og trollmenn). Så jeg måtte følge Clary gjennom portalen. (Er det ikke godt vi har god fantasi :-))

    SvarSlett
  2. Ååå, det høres kjekt ut å lese om Færøyene, selv om kanskje ikke boka frister helt ut fra tittelen ...
    Ønsker deg en glad dag!
    Pia

    SvarSlett
  3. Så søt en pus, og Færøyene er da eksotisk:..) Ha en fin søndag Mari.:)

    SvarSlett
  4. Jeg har lenge hatt lyst til å reise til Færøyene. De ligner litt på landskapet på den øya jeg vokste opp på. Om sommeren grønt og uten trær. Og etter å ha sett TV programmet til Lindeberg, Vesterhavsøyene, så er det 'bankers'. Dit skal jeg en gang. Takk for smakebiten.

    SvarSlett
  5. Nei det er ikke alltid man har like god tid til å lese, kjenner godt på den for tiden ;)

    SvarSlett
  6. Vilken söt katt :) Färöarna tror jag minsann att jag skulle vilja åka till någon gång.

    SvarSlett
  7. Søte katter!:) Gratulerer med pus i hus!:)
    Takk for smakebiten!
    Kos deg masse på denne høstdagen!:)

    SvarSlett
  8. Färöarna har länge varit något av ett drömresmål för mig. Kanske kommer jag dit någon gång.

    SvarSlett
  9. For noen søte puser dere har adoptert, og fint for dem å kunne være sammen :) Har dere funnet navn til dem?

    SvarSlett
  10. Färöarna måste vara ett speciellt ställe att bo på, men blir inte så sugen på att prova. Semester däremot... :)

    SvarSlett
  11. Nydelige pusunger- ikke rart andre ting skyves litt til sida når en har slike i hus ;o)

    SvarSlett
  12. Kattepuskosing synes jeg høres veldig bra ut!

    Jeg har planer om å besøke Færøyene neste år. ;-) Gleder meg!

    SvarSlett
  13. Färöarna verkar fascinerande!

    SvarSlett
  14. Boken frister ikke så veldig, men det gjør Færøyene :) Håper du har hatt en fin søndag sammen med de skjønne små nøstene.

    SvarSlett
  15. Katter er digg:) Har en katt på 12 år. Lot ham være hjemme hos foreldrelene mine da jeg flyttet i fjor. Torde ikke å ha ham med meg til det nye stedet mitt i redsel for at han skal rote seg bort. Men besøker ham ofte. Han er ikke bare en katt, men gutten min;)

    SvarSlett
  16. Å så gøy med pus i hus! Smakebiten du valgte denne søndagen falt i smak, godt plukket! :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.