RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

lørdag 9. mai 2015

Hvor mye leste jeg - En smakebit på søndag


Forrige helg nøt jeg noen lange dager i Valencia, Spania, i forbindelse med jobb. Heldige var vi som fikk strålende vær.


Jeg hadde pakket med meg to bøker, men fikk ikke tid til å lese så mye som ett ord. Den ene anledningen jeg hadde til å lese var hodet mitt fylt av tusen tanker, da var det umulig å konsentrere seg om lesestoff. Denne uka har jeg lest litt i et anmeldereksemplar av en ny norsk ungdomsroman, Ada splitter naken av Kari Wæge. Så langt inn i boken kan jeg si at jeg lett kjenner meg igjen i hvordan det engang var å være 15 år, selv om det er litt over 15 år siden jeg var der i livet selv ;)


Timen nærmer seg slutten. Skal vi ikke få vite mer? Hvordan det egentlig er å debutere? Nei, tydeligvis ikke. Det må vi finne ut selv, det da?

Ønsker dere alle en vakker vårlig søndag!


Hvorfor delta i "En smakebit på søndag"?
Gi flere muligheten til å oppdage din blogg. Du får en anledning til å oppdage nye bøker og bli kjent med spennende bokblogger/bokbloggere.


Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.

Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.










Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger

og hun står bak den prisbelønnende nettsiden Sikring av barn i bil.



10 kommentarer:

  1. Så deilig å få reist til varme strøk, selv om det er jobbreise :)

    Høres ut som en spennende ungdomsbok, kanskje jeg burde føre den opp på leselisten min?

    SvarSlett
  2. Ibland är det väl skönt att inte läsa också - att låta tankarna ta plats! Och att låta dem göra det i Spanien kan ju vara en god plats för det :)
    Spännande med en bok so inte kommit ut än. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  3. Din bok har jag inte hört talas om tidigare. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  4. Intressant med en ungdomsbok som jag inte hört om. Tack för smakbiten!

    Lät skönt med resan, sol och miljöbyte. Ibland är det inte så dumt att göra annat och vila lite från läsandet :)

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten! Ha en fin söndag :)

    SvarSlett
  6. Tack för smakbiten och ha en fortsatt trevlig söndag!

    SvarSlett
  7. Allt får man finna ut själv - jobbigt!! :) Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  8. Hei der Mari! Det er så lett å glemme å kommentere hos deg på søndagene i jakten på de spennende smakebitene - men takk for at du satte igang Søndagssmakebitene :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.