RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 19. juni 2016

Sommerferie - En smakebit på søndag


I dag har vi vært på en årlig festdag i bygda, og på slutten av dagen tok vi i mot broren min som hadde syklet et 12-timers ritt. Ikke mye lesetid med andre ord, men en veldig hyggelig dag


Lesetid er det ikke så mye av om dagen, så jeg holder fortsatt på med Råta av Siri Pettersen. Derfor skal dere få en ny smakebit fra den i dag:


Jeg tar sommerferie fra smakebitene nå fram til 14.august. Kos dere i sommer, les og nyt sollyset :-)






Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.


Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.





 Om bloggeren
Mari jobber til daglig på kontor i et elektrikerfirma, i tillegg er hun redaktør/prosjektleder for NUBB.nu - nettsted som arbeider med formidling av nordisk ungdomslitteratur. Hun driver Bokblogger.no, der finner du en oversikt over de fleste norske bokblogger.


14 kommentarer:

  1. hoppas att du får en fin sommar!

    SvarSlett
  2. Då får jag önska dig en trevlig sommar.

    SvarSlett
  3. Ha en härlig sommar så syns vi i augusti igen!

    SvarSlett
  4. Trevlig sommar! Jag tar också semester :)

    SvarSlett
  5. Hoppas du får en fin sommar! Vi ses i augusti igen :)

    SvarSlett
  6. 12 timers ritt er lenge! Jeg har 1 svigerinne og hun har nettopp vunnet NM i 100 km for kvinner og er tatt ut til VM i samme distanse. Jeg kjenner henne og vet hvor mye hun trener, men samtidig klarer jeg ikke å forstå hvordan man kan løpe 100 km! Hun løper også 24 timers løp. De har en utholdenhet som ikke ligner grisen :-D
    Jeg er mer er at jeg har lest boken du leser og synes den er virkelig bra. Jeg snakket med Siri (vi tok toget sammen) og sa at jeg kom til et punkt i Råta, hvor det ikke var nok sider igjen til å skrive seg ut av den situasjonen Hirka befant seg i. Hun likte det :-) Ha en riktig fin sommer!

    SvarSlett
  7. Har sista delen i serien väntande på mig nu :)

    Hoppas du får en himla skön sommar!

    SvarSlett
  8. Jag måste få läst Siri Pettersens böcker. Tack för smakbiten och ha en fin sommar!

    SvarSlett
  9. Önskar dig ett skönt sommaruppehåll med allt vad du önskar dig av en sommar!

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.