RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 20. november 2016

Eksamen pågår - En smakebit på søndag

Jeg kjenner på stress og press, så jeg sier bare et raskt hei og god søndag til dere alle sammen. I kveld er det siste frist for innlevering av hjemmeeksamen, så jeg sitter dypt konsentrert med fingrene på tastaturet og et Word-dokument foran meg.


Hvordan delta med en smakebit?

1.Her gjelder kun èn regel: No spoilers.

2.Viktig: Legg inn linken til ditt blogginnlegg i linkefunksjonen. Link tilbake til dette blogginnlegget i ditt eget. Glemmer du det finner leserne verken din eller andres smakebiter. Bruker du Twitter/Instagram for å promotere bloggen din? Hastag #smakebit.


Denne utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.



10 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med examen!

    SvarSlett
  2. Jag känner stor sympati- jag sysslar också med distansstudier från och till. Hoppas det går bra!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg "bucketloads" med lykke til på eksamen! Det du skriver om nå skal jeg snart i gang med. Vi leser nordisk, og min første oppgave er om en forfatter som debuterte etter 2000. Men så begynner vi på barnelitteratur. Det er en side av litteraturen jeg liker å lese om. Det skifter veldig fort hva som menes med bra, og skiftende oppdragelse og oppvekstvilkår viser fort igjen i litteraturen. Ønsker deg en nydelig søndag, og masse hvile når du er ferdig :-)

    SvarSlett
  4. Tack för att du ändå håller i smakbiten. Lycka till!

    SvarSlett
  5. Lykke til i massevis med eksamen og håper du får en finfin uke :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.