RSS facebook facebook facebook

Velkommen!

Leseeksemplar fra forlag merkes reklame ihht. Forbrukerrådets retningslinjer, selv om bloggeren ikke mottar betaling eller har reklameinntekter.
hex hall

Forfriskende edru etterforsker

Du vet den følelsen man kan få når man er ute å går alene i mørket. Kanskje er det noen der bak deg som følger med fra skyggene.

hex hall

Når det koker i hodet

Synne er mer enn sin ADHD, så kanskje er det best å holde enkelte ting skjult?

Søk

søndag 3. februar 2013

Reprise og bursdag - En smakebit på søndag.

Da var, det som vanligvis er, Norges kaldeste måned over oss. Det betyr at sannsynligvis noen timer under et pledd i en  godstol, med en kopp varmt og en god bok i hånden. Hvilken av bøkene i lesebunken din ser du mest frem til å lese i februar?

Vår vakre prinsesse på sin 1-årsdag i 2012.

 Bursdag

Lillemor i huset er faktisk hele to år i dag! Hurra, tenk som tiden flyr. Det er jo så stort at det må nevnes på bloggen ;) Feiringen har blitt utsatt siden jeg, som tittelen på innlegget hinter til fortsatt er syk. Jaja, det er ikke gøy når det bare blir negativt på bloggen og det er ikke derfor dere stikker hodet innom i dag, men bare bær over med meg. Et eller annet sted må jeg blåse ut litt.

Etter tre uker på sofaen har jeg nå har jeg fått antibiotika mot denne forbannede hardhause bihulebetennelsen. Så jeg satser på at jeg snart har overskudd til å sette igang med mine vante aktiviteter både i hverdagslivet med familie og jobb og med å være "sosial" i bloggsfæren.

Jeg ønsker alle en strålende vakker februardag.

Svensk, dansk, finsk eller norsk blogger? Alle er velkomne til å delta(eller bare lese om man heller vil det) på denne ukentlige bloggutfordringen . Oppdag spennende bøker og finn nye bloggfavoritter.

Hvordan delta på en "En smakebit på søndag"?
  • Skriv en bloggpost hvor du deler noen valgfrie setninger fra boken du leser nå.
    OBS! Vennligst ingen spoilere. Legg inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen på denne siden for å få besøk av andre "En smakebit på søndag"-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs :) 
  • Twitrer du postene dine så bruk gjerne hastagen #smakebit.
  • Utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday



 Loading InLinkz ...













Om bloggeren
Mari elsker bøker(selvsagt!) og har blogget her siden sommeren 2008. . Hun håper noe av sin leseglede kan smitte over på andre. Sommeren 2012 startet hun opp bokbloggportalen Bokblogger.no, hvor du kan finne en oversikt over de fleste norske bokblogger

Det er ikke bare bøker som Mari er lidenskaplig opptatt av, hun er en nysgjerrig sjel og hva er vel en mer naturlig for en nysgjerrigper enn å beskjeftige seg med slektsgranskning?

Barns sikkerhet i bil er et annet tema som ligger hennes hjerte nært og Mari står bak den prisbelønnende bloggen Sikring av barn i bil.

23 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til den lille prinsessa! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen til den lille skjønne, og god bedring. Håper du får kost deg med alle de små smakebitene som kommer strømmende utover dagen :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den lille.:) Og tusen takk for boka.:) (se innlegg på min blog)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! :) Håper dere får en fin søndag!

    SvarSlett
  5. God bedring til deg - og gratulerer til bursdagsbarnet. God søndag :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer med lille prinsesse. Ille når slike sykdommer blir så langvarig; særlig om vinteren. Fortsatt god bedring.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen til den lille prinsessen og god bedring til deg, Mari. :)

    SvarSlett
  8. Grattis till dottern och hoppas du snart blir bättre.

    SvarSlett
  9. Ååhh for ei lita snuppe :o) Gratulerer så mye med dagen! Mi er 16, så det begynner å bli noen år siden. Nyyyt dagen, og god bedring til deg!

    SvarSlett
  10. Grattis till tvååringen, och krya på dig (hoppas nu antibiotikan hjälper!).

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen!
    Det snør og blåser så en innedag med pledd og en varm kopp kakao høres perfekt ut. God bedring :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen til din lille prinsesse! Og god bedring til deg!

    SvarSlett
  13. Gratulerer til den lille! Kjempefint bilde!
    Ønsker deg masse god bedring!:)

    SvarSlett
  14. Å, så søt lita prinsesse! Til lukke med dagen i huset og riktig god bedring.

    SvarSlett
  15. Riktig god bedring til deg, og gratulerer med dagen til din søte lille prinsesse : )

    Her feiret vi minstemann sine 7 mnd igår - tiden flyr. Du skriver at februar er den kaldeste måneden - utrolig nok har jeg fått vårfølelsen allerede - skyldes de varme dagene vi nettopp har hatt noen av her i Oslo : )

    Bøker jeg gleder meg til å lese nå i februar er, "Lakunen" av Barbara Kingsolver, "Nylon Road" av Parsua Bashi og "Ild" av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Her i hjemmet er det også sykdom som herjer. Jeg er skånet enn så lenge, men frykter det verste i lengden. Vinterferie på Voss neste uke. Jeg blir nok syk da tenker jeg ;)

    Må gi deg masse kred for dette boktemaet. Fantastisk mange som bidrar, og søndagene topper min bloggstatistikk uke etter uke. Det er gøy :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med dagen til den lille prinsessen! ;)
    Og riktig god bedring til deg! Håper du snart blir frisk igjen!

    SvarSlett
  18. Riktig god bedring til deg og gratulerer så mye med dagen til minstemann!
    Jeg håper virkelig antibiotikaen vil ha sin virkning på deg og at du slipper flere uker på sofaen!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  19. Gratulerer med dagen til den lille:-)) God bedring til deg:-)

    SvarSlett
  20. Grattis till födelsedagsbarnet- och god bättring till dig!

    SvarSlett
  21. Så nyyydelig bursdagsbarn! Nå må du snart bli bedre!

    SvarSlett
  22. Gratulere til den lille prinsessa :)
    Og god bedring til deg.. :)

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig at du tittet innom bloggen min. Jeg håper du fant noen bøker du fikk lyst til å lese.